Stránka 1 z 1

Dílo

Napsal: úte 07. čer 2016 9:06:24
od ANONYM
Dobrý den, chci se zeptat jak to je s tím, když klient si u nás objednal diplomovou práci, dojednaný termín nebyl splněn, z naší strany došlo k časové prodlevě - překročeno o 14 dní. Jako náhrada škody byl vyhotoven dárkový poukaz na 500 Kč.
Klient vznesl požadavek na stornování již napsané práce a požaduje vrátit celou peněžní částku.
Co s tím?
Děkuji za odpověď,

Re: Dílo

Napsal: pon 20. čer 2016 12:34:27
od frantisek.sedlacek
Dobrý den, v tomto případě záleží na několika okolnostech. Především tedy na tom, zda nedodržení termínu zpracování diplomové práce mohlo způsobit, že klient již práci nepotřebuje a tedy by mohl dle všeho odstoupit od smlouvy a Vy byste byli povinni mu plnění z jeho strany vrátit. František Sedláček, Pravniesa.cz