Dobrý den, objednala jsem si na internetu zboží, přišlo ale zničené a navíc úplně jiné, než sem chtěla. Kontaktovala sem zákaznickou podporu a tam mi sdělili, ať jim to pošlu zpátky.. že mi vrátí peníze a nebo zašlou znova. Tak sem tak učinila.. a nemám ani peníze a ani zboží. Co teď? jak mám postupovat?
Děkuji za odpověď, Anna B.
E-shop
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 12. úno 2016 9:33:14
Re: E-shop
Dobrý den, jako první je nejlepší kontaktovat Českou obchodní inspekci a podat podnět na přezkum Vámi uvedeného jednání. Druhá varianta je samozřejmě soudní řízení, podat žalobu na zaplacení peněžité částky. František Sedláček, Právníesa.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů