E-shop

AnnaBott

E-shop

Příspěvekod AnnaBott » pon 11. dub 2016 10:56:22

Dobrý den, objednala jsem si na internetu zboží, přišlo ale zničené a navíc úplně jiné, než sem chtěla. Kontaktovala sem zákaznickou podporu a tam mi sdělili, ať jim to pošlu zpátky.. že mi vrátí peníze a nebo zašlou znova. Tak sem tak učinila.. a nemám ani peníze a ani zboží. Co teď? jak mám postupovat?
Děkuji za odpověď, Anna B.

frantisek.sedlacek
Příspěvky: 18
Registrován: pát 12. úno 2016 9:33:14

Re: E-shop

Příspěvekod frantisek.sedlacek » pát 22. dub 2016 14:02:54

Dobrý den, jako první je nejlepší kontaktovat Českou obchodní inspekci a podat podnět na přezkum Vámi uvedeného jednání. Druhá varianta je samozřejmě soudní řízení, podat žalobu na zaplacení peněžité částky. František Sedláček, Právníesa.cz


Zpět na “Obchodní právo”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů